فارسی یاپارسی؟
من در کشوری زندگي مي كنم
كه زبانش پارسي است اما به
آن فارسي مي گويند چون عربي "پ" ندارد !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
+ نوشته شده در چهارشنبه نهم بهمن ۱۳۹۲ ساعت 21:57 توسط هوشیار احسان نیا
|
من در کشوری زندگي مي كنم
كه زبانش پارسي است اما به
آن فارسي مي گويند چون عربي "پ" ندارد !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟